czwartek, 10 lipca 2014

Richard Paul Evans - Michael Vey 2: Bunt


Zapraszam do obejrzenia trailera książki Richarda Paula Evansa



Wstyd się przyznać, lecz nie miałam jeszcze przyjemności zapoznania się z twórczością autora. Ale jego nazwisko kojarzy mi się z literaturą kobiecą. Powieściami o miłości, przyjaźni i zakrętach życiowych. Dlatego widząc jego najnowszą powieść wydaną przez Fabrykę Słów w serii: fantastyczna fabryka przeżyłam zdziwienie




A kiedy pierwszy szok minął doszłam do wniosku, że chcę przeczytać "Michaela Veya: Bunt", bo moja babska ciekawość nie da mi spokoju, jeśli nie sprawdzę czy w literaturze dla młodzieży autor  tworzy równie fantastyczne historie. A jakie jest Wasze zdanie na ten temat i czy "Michael Vey 2: Bunt" kusi Was równie mocno, jak mnie?

46 komentarzy:

  1. Wow! Muszę przeczytać. Twórczość Evansa znam dzięki książce ''Obiecaj mi'', która bardzo przypadła mi do gustu, dlatego chętnie poznam "Michaela Veya: Bunt".

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jednak nie tak strasznie mocno jak Ciebie. Może kiedyś przeczyta, ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno po nią sięgnę. konfrontacja może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo! Zaskoczyłaś mnie tym, że Evans wziął się za książki dla dzieciaków. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo już druga część wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa jestem Twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam autora, żadnej jego książki nie przeczytałam, dlatego chętnie skuszę się na propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno przeczytam, gdyż cenię sobie twórczość tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja znam tylko Stokrotki, które są wariacją na temat Opowieści wigilijnej, ale przymierzam się do kolejnego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Evans jest jednym z moich ulubionych pisarzy, a na tę książkę mam naprawdę wielką ochotę. Z pewnością się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też właśnie nazwisko Evans kojarzy się z literaturą typowo kobiecą, obyczajową- mam nawet w planach kilka tytułów spod pióra tego pana. A tu proszę, autor nie daje się zaszufladkować i dobrze. :) Jeśli wpadnie mi w łapki pierwsza część "Michaela Vey'a" to być może dam jej szansę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam pierwszą część serii więc i tę muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Evansa nie polubiłam ani trochę, ale z drugiej strony nie czytałam nic z fantastyki w jego wydaniu. Fabuła brzmi trochę jak Misfits...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem skłonna zaryzykować

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz to mnie zaskoczyłaś ;) Evans i Fabryka Słów? Nie wierzę ;) Muszę to przeczytać, albo choć obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogromnie ciekawi mnie ta seria, a właściwie na razie pierwszy tom, zapoznam się na pewno. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nazwisko tego autora oczywiście słyszałam, ale niestety jestem póki co kompletną ignorantką jeśli chodzi o znajomość jego twórczości

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie zapoznaję się z autorem, więc pewnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj mnie również nazwisko tego autora kojarzyło się z zupełnie innym gatunkiem literackim. Ja jednak nie gustuję w tego typu powieściach, jaka jest przedstawiona w tym krótkim filmiku. Raczej po tę książkę nie sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam pierwszą część :) Naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się bardzo ciekawie, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałem jego dwie książki. Kolejne sa na półkach i w czytniku. Zostawiłem na wakacje. Może uda się przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszła już druga część, a ja nie przeczytałam jeszcze pierwszej. Muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zaskoczona, że zaczął pisać dla młodzieży, nie wiem czy przeczytam tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ zaskoczenie! Dotąd kojarzył mi się tylko z babskimi książkami a tu takie coś! łał! CHCĘ oczywiście, że chcę przeczytac ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Córka po obejrzeniu trailera stwierdziła - mamo, musimy kupić tę książkę. To według mnie najlepsza rekomendacja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cóż wiek buntu mam już za sobą. Trailer mnie osobiście nie porwał.

    OdpowiedzUsuń
  28. Trailer kiepski, widziałem lepiej wykonane amatorskie klipy. Co do książki może być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy tom czytałam to i ten bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jeszcze nie czytałam żadnej książki autora, ale "Obiecaj mi" czeka na przeczytanie. Jak mi się spodoba ta książka to będę się rozglądać za kolejnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie czytałam nic tego autora, jednak po zwiastunie możliwe że się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  33. Kojarzy mi się z "Dotykiem - Jus Accardo i "Dotykiem Julii" - Tahereh Mafi ;p Może przeczytam ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Powieści obyczajowe autora uwielbiam, więc ciekawi mnie jak sobie radzi z fantastyką.. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja czytałam i pewnie przeczytam, bo mojemu braciszkowi dość mocno spodobałą się pierwsza część i pewnie będzie chciał doczytać drugą, a ja zawsze mu podbieram, co tam ma do czytywania. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety autora nie znam. W ogóle. Wstyd i hańba, no ale. Wszystko przede mną. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak mnie zaintrygowałaś, że zdecydowanie muszę tę książkę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapowiada się ciekawie. Chociaż nawet nie czytałem tego autora :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie masz powodu do wstydu z powodu nieznajomości twórczości tego autora. Sama czytałam zaledwie jedną jego książkę. Jest tylu ludzi piszących powieści, co roku pojawia się coraz więcej nazwisk. Nie sposób wszystkich ogarnąć, choćby nawet od dawna byli znani szerszemu gronu Czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie słyszałam wcześniej o tym autorze. Dopiero teraz trochę poczytałam o tej nowej książce. Jednak chyba po nią nie sięgnę, trailer za specjalnie mnie nie zainteresował. Chyba fantastyka nadal nie jest dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czytałam tylko "Podarunek" tegoż autora , pierwsza książka, gdzie ciekły mi łzy.

    OdpowiedzUsuń