czwartek, 13 sierpnia 2015

KATASTROFA

Dziewiętnastoletnia Abby Abernathy wybiera uniwersytet jak najdalej od domu rodzinnego, żeby zapomnieć o przeszłości u boku matki alkoholiczki i ojca hazardzisty oraz o własnej głęboko skrywanej tajemnicy. Marzy o ustabilizowanej przyszłości.

Travis Maddox uosabia wszystko to, od czego Abby chce uciec: brutalną siłę, fantazję i niefrasobliwość w związkach z dziewczynami, które o dziwo nie mają mu za złe, że zalicza jedną po drugiej. Tylko Abby - choć czuje, że jakaś zupełnie dla niej niezrozumiała siła przyciąga ją do tego chłopaka - nie chce mu ulec. A jednak godzi się na proponowany przez niego zakład: jeśli wygra ona, Travis zostawi ją w spokoju; w razie jego wygranej zamieszka z nim na miesiąc.

Czego Abby boi się bardziej? Wygranej czy przegranej?

 
Współczesna opowieść młodej, amerykańskiej autorki o trudnej, lecz nieuchronnej miłości; o namiętności, która pojawia się na przekór okolicznościom i zdrowemu rozsądkowi. Historia rozgrywa się na tle barwnej codzienności studentów amerykańskiego college’u.

Parę bohaterów, studentów uniwersytetu, z pozoru dzieli tak wiele, że wydaje się niemożliwe, aby kiedykolwiek mogli być razem. A jednak, mimo dzielących ich różnic, Abby i Travisa od początku przyciąga do siebie niewidzialna, niewytłumaczalna siła.

Każda historia ma dwie strony. Znamy już opowieść Abby. Teraz nadszedł czas, aby zobaczyć tę samą historię, ale widzianą oczami Travisa.
 
 Tej książki z pewnością nie poleciłybyście swoim córkom!
W księgarniach od 5 sierpnia 2015

13 komentarzy:

  1. ,,Tej książki z pewnością nie poleciłybyście swoim córkom!" ? Ciekawa zachęta do przeczytania książki. Córki nie mam, więc nie będę polecać i sama przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie też to zdanie podziałało bardziej niż opis książki. Córki mam, na szczęście jedna na etapie "Kubusia Puchatka", druga "Magicznego Drzewa", a kiedy dorosną przynajmniej będę wiedziała po co sięgają :) chyba, że dopadnie mnie skleroza :)

      Usuń
  2. Mam już za sobą obydwa tomy. Pierwszym była zachwycona. Drugi niestety nie przypadł mi zbytnio do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczymy, czy się skuszę - na razie jestem na najlepszej do tego drodze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy tom już za mną i ogromnie mi się spodobał. Niedługo pewnie zabiorę się również za drugi, bo czeka już na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm ciekawi mnie,możliwe,że w przyszłym zasie się nad nią zastanowią;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy czyta te książki, tylko nie ja... znowu... czuję się pominięta ;(
    A, co tam! Sama też przeczytam :)

    Pozdrawiam :)
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się na ciekawą lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi naprawdę ciekawie. Może się skuszę w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie, takie książki to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jednak nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze mam wrażenie, że druga część, pisana z perspektywy drugiej osoby, jest słabszej jakości.

    OdpowiedzUsuń