środa, 17 czerwca 2015

Z MGŁY ZRODZONY

Książka autora "Drogi królów" i "Słów światłości".

Przez tysiąc lat popiół zasypywał kraj, nie kwitły kwiaty. Przez tysiąc lat skaa wiedli niewolnicze życie w nędzy i strachu. Przez tysiąc lat Ostatni Imperator, "Skrawek Nieskończoności”, posiadając władzę absolutną, rządził i stosował terror, niezwyciężony jak bóg. A kiedy nadzieja została porzucona już tak dawno, że nie pozostały z niej nawet wspomnienia, pokryty bliznami pół-skaa ze złamanym sercem odkrywa ją na nowo w piekielnym więzieniu Ostatniego Imperatora. Tam poznaje moce Zrodzonego z Mgły. Znakomity złodziejaszek i urodzony przywódca, wykorzystuje swoje talenty w intrydze, która ma pozbawić tronu i władzy samego Ostatniego Imperatora.


PREMIERA 17/06/2015



Zapraszam do odwiedzenia nowo otwartego sklepu: www.mag-sklep.pl Księgarnia Wydawnictwa MAG - bestsellery światowej fantasy i science-fiction; książki znaczące i nagradzane, wydarzenia literackie; promocje, końcówki nakładu, unikaty. Zapraszam na zakupy! Warto zapisać się na na newsletter - niespodzianki. 
 
 
 
 





10 komentarzy:

  1. Dla fanów takich klimatów to na pewno świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością bym przeczytał tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam kiedy czytałam jakąś książkę z Wydawnictwa MAG. Myślę, że najnowsza zapowiedz teogz WYdawnictwa będzie dla mnie do dobrym pretekstem, aby w końcu sięgnąć po coś z ich zbioru.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam jeszcze nic Sandersona, ale z wielką chęcią się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria jest naprawdę godna uwagi, a nowe okładki bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna okładka :) ciekawe czy zawartość będzie równie atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi nieźle, będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa
    myslałam że nudy ale opis mnie zaciekawił <3
    Kliknij by zobaczyć mojego bloga

    OdpowiedzUsuń