wtorek, 26 listopada 2013

Cykl Wojenny Adama Przechrzty

Powieść rozpoczyna trzytomowy Cykl Wojenny Adama Przechrzty.

Koszmar, który dusi grozą nawet zimne, bezlitosne serce Ławrienitja Berii.

Ulicami udręczonego głodem, oblężonego Leningradu przemyka wcielona Śmierć. Coś więcej niż oszaleli z rozpaczy kanibale, żerujący na trupach poległych towarzyszy. Coś, co nawet w ludziach, którzy przetrwali stalinowskie czystki oraz furię dywizji Wehrmachtu, czy Waffen SS powoduje skrajne przerażenie.
Kiedy ryczą działa budzą się demony.

Istoty, których istnienie nie mieści się w bolszewickiej ideologii. Tam gdzie nie wystarcza rozkaz Stalina, furia Berii i bestialstwo katów z NKWD - tam wkraczają do akcji drużyny GRU - wojennoj razwiedki.




Pierwsza część drugiego tomu Cyklu Wojennego A. Przechrzty

Wspaniała, zaskakująca kontynuacja Demonów Leningradu

Mroczna i brutalna opowieść. Trochę powieść wojenna, trochę sensacja w niezwykłych realiach. Aleksander Razumowski jest prawdziwym twardzielem, który Jamesa Bonda zjadłby na drugie śniadanie, jednak obcując z okrutnikami pokroju Genkoma Ławrientija Berii, nie wiadomo, co się zdarzy za chwilę, skąd padnie cios.

Bezlitosny świat NKWD, GRU i walk pomiędzy wywiadami oraz polityczne czystki. Adam Przechrzta niezwykle drobiazgowo odtwarza realia życia w sowieckiej Rosji podczas wojny.

Z każdą przeczytaną stroną chcesz więcej i więcej...



JUŻ 29.11.2013  

 

9 komentarzy:

  1. Tym razem ta książka do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o serii, ale również nie za bardzo żałuję, bo to nie moja tematyka. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla fanów tego okresu, to świetny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. już o tej serii czytałam...jestem jej dość ciekawa;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o tej książce i niestety nie porywa mnie ona..:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie, ale nie jestem do końca pewna, czy to lektura dla mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cyklem tym jestem bardzo zainteresowany, więc na pewno wpadnie w moje łapska ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten cykl w domu i wkrótce się z nim zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń