poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Takeshi. Cień śmierci


Sztuka walki – najważniejsza ze sztuk?

Nie ma ucieczki przed przeznaczeniem. Mroczny cień śmierci wyłania się z każdą chwilą, niespodziewanie.


Samotna wędrówka gościńcem i krótki wypad do karczmy w sekundę może odwrócić porządek świata. I tylko jeden człowiek potrafi zachować spokój. Nawet w trakcie ostatecznej próby. Walki o życie ze wściekłą jak wulkan psychopatyczną Mariko.

Porywające, pełne intryg starcie klanów podkreślone szkarłatnym cięciem katany.
Kadr wycięty z Kill Bill’a .

„Takeshi. Cien śmierci” to pierwszy tom trylogii „Takeshi”


PREMIERA 11.04.2014


8 komentarzy:

  1. Oj, będzie się działo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi mówi, że pokocham tę trylogię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi całkiem ciekawie, ale zobaczymy jak będzie w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś nie zachwyca, ale czekam na pierwsze recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. totalnie nie mój gatunek, ale życzę autorce by odniosła sukces.

    OdpowiedzUsuń
  6. książka zdecydowanie wydaje się ciekawa i godna uwagi!! Ja niewiele czytałam tej autorki, ale brat ją uwielbia! Pozdrawiam ciepło i świątecznie! Odrobiny czasu dla siebie i rodzinki, ciepła i humoru, odpoczynku i radości w te święta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie, ale nie czytałam jeszcze ksiązek autorki, chciałabym poznać najpierw jej wcześniejsze dzieła.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń