środa, 30 października 2013

Zgon 31.10.2013

Ze śmiercią jej do twarzy!

Lex ma 16 lat i sporo ostatnio nabroiła. Bezsilni rodzice wysyłają ją na wakacje do wujka na wieś. Lex nie jest zachwycona wizją spędzenia lata na farmie. Okazuje się jednak, że wujek nie jest tylko zwykłym farmerem, lecz mrocznym żniwiarzem i przeprowadza dusze zmarłych na drugą stronę.


Zgon to całkiem nowoczesne miejsce. Tam na górze są Sosnowe Kwatery, gdzie mieszka trochę młodzieży, jest kilka dobrych sklepów przy Alei Zgładzonych. – Wskazał na boczną uliczkę wyłożoną brukiem, w odróżnieniu od gładkiego asfaltu, po którym jechali. Lex wyciągnęła szyję i dostrzegła tych kilka sklepów o dziwnych nazwach. Kwiaciarnia o nazwie „Kwiatki od spodu”, sklep z materacami „Wieczny sen” i sklep spożywczy z wielkim szyldem „Wyciągnięte kopyta”. Na skrzyżowaniu dróg z małej fontanny wyrastał obelisk.
 Fragment





 

16 komentarzy:

  1. Nie mogę doczekać się tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka ma tak dobrą reklamę, że już teraz nie mogę się jej oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś niezbyt mnie interesuje ta książka. Ostatnio coraz rzadziej interesują mnie książki Fabryki Słów niestety. A kiedyś było to moje ukochane wydawnictwo. ;) Mam nadzieję, że te odczucia wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałem już jedną recenzję. Podobno niezłe, ale z butów nie wyrzuca, że tak powiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. żniwiarz skojarzył mi się od razu z Charonem z Mitologi Parandowskiego :) ciekawi mnie czy tyle reklam tej książki nie okaże się zwykłym przereklamowaniem jak było w przypadku "50 twarzy Greya", no ale miejmy nadzieję, ze nie i chętnie to sprawdzę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie "wykrakałaś" ."Grey"był jedyny w swoim rodzaju, więc trzeba było poruszyć niebo i ziemię, żeby go sprzedać. Reklamy tej książki nie widziałam na bilbordach, więc pewnie będzie "sprzedawać" się sama.

      Usuń
  6. Książkę już mam. Nie spodziewam się po niej jakiś wielkich cudów, ale słyszałam, że jest bardzo przyzwoita, więc mam nadzieję, że przynajmniej przyjemnie będzie się ją czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fabuła ksiażki kojarzy mi się z serialem Żniwiarz. wyczuwam w niej podobny dowcip zabawę konwencja. może być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawie! Czekam na recenzje i mam nadzieję, że w moich łapkach też się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle zapowiedzi krąży w blogosferze, że czuję się do książki zachęcona, zaczyna mnie ciekawić. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące, właściwie ze żniwiarzami w powieściach jeszcze się nie spotkałam. Z przyjemnością zapoluję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń