niedziela, 24 marca 2013

Niegrzeczni chłopcy kochają najmocniej


Na blogu autorki ciepłych powieści o miłości, które należy czytać z paczką chusteczek u boku przeczytałam informację, że każdy ma mroczną stronę duszy, a Katarzynami Michalak  w powieści "Mistrz" postanowiła uchylić drzwi do swoich ciemnych zakamarków. Z twórczością autorki nie miałam jeszcze przyjemności, więc "Mistrz" był dla mnie podróżą w nieznane. Byłam gotowa na wiele, ale lektura powieści przeszła moje najśmielsze oczekiwania.


"Mistrz" to historia dwudziestokilkuletniej Sonii, która zostaje wciągnięta do gangsterskiego świata przez to, że znalazła się w niewłaściwym czasie i miejscu. Z przypadkowego świadka staje się podejrzaną. Wywieziona na Cypr, zamknięta w złotej klatce, zdana na łaskę mafijnego bossa nawet nie przypuszcza jakie niespodzianki szykuje dla niej los


Katarzyna Michalak napisała powieść sensacyjną z domieszką erotyki w tle, zabrała czytelnika do brutalnego świata, pełnego intryg, tajemnic i namiętności. Stworzyła wyrazistych bohaterów z charakterem, którzy uparcie dążyli do zamierzonego celu nie przebierając w środkach. Dwie skrajnie rożne kobiety i trzech mężczyzn gotowych na wszystko, aby odnieść zamierzony skutek

Mnie
"Mistrz" pochłonął od pierwszych stron, niejednokrotnie wystawiając moją cierpliwość i wrażliwość na ciężką próbę. Wystarczyło kilka stron żebym wciągnęła się w pełną wrażeń  grę, która wywoływała we mnie paletę emocji od wzruszenia, poprzez radość po złość, żal i rozczarowanie. Autorka kilkoma słowami potrafiła doprowadzić mnie do wrzenia, sprawiła, że momentami czułam ciarki na plecach. Nie potrzebowała wielu słów żeby zbudować napięcie i pobudzić wyobraźnię. Sceny erotyczne bez wątpienia są gorące, czuć w nich żarliwość i wrażliwość, a kiedy namiętność nie jest wywołana głębszymi pobudkami autorka  nie pozostawia w tej kwestii czytelnikowi wątpliwości. Między bohaterami iskrzy nawet podczas zdarzeń, które z seksem niewiele mają wspólnego                                                                           

Uwielbiam kiedy autor bawi się ze w ten sposób, gdy wciąga mnie do swojego świata, kusi emocjami, wzbudza nadzieję, żeby na koniec pozostawić z mętlikiem w głowie. Na pozór prosta historia okazała się zaskakującą, fascynującą  opowieścią, o podejmowaniu trudnych decyzji, popełnianiu błędów, poświęceniu i życiu, w którym miłość i namiętność wkrada się w najmniej odpowiednim momencie

Książka nie jest pozbawiona wad, czasem pachnie naiwnością, można zauważyć drobne  niedociągnięcia i brak konsekwencji, jednak nie wpływa to w znacznym stopniu na całokształt historii. Sięgając po tę lekturę liczyłam na gorącą powieść z pieprzykiem, ale  nie spodziewałam się, że ogień będzie także poza sypialnią. Nie rozczarowałam się. Dostałam więcej niż chciałam, ponieważ odkryłam kolejnego polskiego autora, który swoim słowami potrafi wbić mnie w fotel i grać  na moich uczuciach jak  na pianinie.

Książkę polecam starszym dziewczynkom lubiącym podróżować do świata namiętności, nie bojących się niegrzecznych chłopców,  którzy nie jedno mają na sumieniu. Wielbicielkom mocnych wrażeń  gotowych  na ekscytujące przeżycia.

Cytat "Scałował je słonymi od łez wargami, potem scałował te łzy z policzków dziewczyny, a potem kochał ją tak, jakby to  był ich ostatni raz "

Ze strony wydawictwa

Najnowsza powieść Katarzyny Michalak, bestsellerowej autorki Poczekajki, Roku w Poziomce oraz Sklepiku z Niespodzianką. To pierwsza część „Serii z tulipanem”, otwierająca cykl: POLSKIE AUTORKI – ZMYŁOWO I EROTYCZNIE.

„Mistrz” to sensacyjna powieść, pełna erotyzmu i namiętnych scen, nie przekraczających jednak granic dobrego smaku. Jest w niej wszystko, czego szukają miłośnicy gatunku: zbrodnia, tajemnica, intensywne relacje między bohaterami i bardzo gorąca atmosfera.

Tu, na blogu autorki, możecie przeczytać jak to się stało, że "Mistrz" powstał
http://katarzynamichalak.blogspot.com/p/mistrz-tylko-dla-dorosych.html

Tytuł: Mistrz
Autor: Katarzyna Michalak
Wydawnictwo: FILIA
Liczba stron:312
Data wydania: 2013-01-23

Za książkę dziękuję Wydawnictwu FILIA


 

24 komentarze:

  1. Do tej książki wyjątkowo mnie na razie nie ciągnie :) Ale nie mówię nie w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę książkę w planach. Muszę ją koniecznie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tę książkę już od dawna mam w planach, a teraz jeszcze bardziej mnie do niej zachęciłaś. Też chcę poczuć to "wrzenie" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie bardzo mnie interesuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już przeczytałam :) i moge polecić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach tę książkę, jak i inne tej autorki. Jestem ogromnie ciekawa "Mistrza" bo raczej nie interesują mnie powieści z wątkiem sensacyjnym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę książkę. Jak dla mnie jest ona rewelacyjna w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że na razie ją sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie ją przeczytam, a szkoda, że o niej zapomniałam bo w sobotę robiłam zamówienie w księgarni internetowej...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem też tak mam, ze po zatwierdzeniu zamówienia dostaję "olśnienia"

      Usuń
  10. Okładka z rodem 'Zmierzchu'. Do tego typu lektur musze dojrzec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście podobieństwo do "Zmierzchu" kończy się na okładce

      Usuń
  11. Muszę się w końcu za nią zabrać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją w planach od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za takim stylem pisania, widziałem książkę w Empiku i czytając krótki fragment zgrzytałem zębami ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie intryguje mnie ta powieść i przyciąga do siebie jak magnes. Muszę ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Niegrzeczni chłopcy kochają najmocniej.." To fakt! Recenzja świetna, ale na książkę jakoś nie mam ochoty. A i mam takie spostrzeżenie, że okładka jest nieciekawa ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Niegrzeczni chłopcy są najbardziej interesujący. :p
    Sięgnę po nią, jeśli wpadnie mi w ręce w bibliotece, ale nie będę jej kupować. Średnio mnie interesuje, jakoś nie jestem przekonana do tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam jak najbardziej "Mistrza" ciekawa mieszanka powieści erotyczno- kryminalnej, nie da rady się nudzić ! Jak na debiut w tym gatunku, uważam że p.Michalak się świetnie spisała. Autorka jest pisarką nieograniczającą się do jednego gatunku, dzięki swojej bogatej wyobraźni potrafi wyczarować fajną powieść. Przeczytałam 12 książek tej autorki i jak dotąd się nie zawiodłam.
    -pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. książkę czytałam, jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś dla mojej dziewczyny, mne trudno będzie iwiezrzyć w gangstera spod pióra kobiety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj, a przekonasz się że wciągnie Cię świat "Mistrza", ponieważ naprawdę mocne momenty są tam opisane.Niektóre fragmenty powodowały, że aż mnie ciarki przechodziły, bo metody jakimi posługiwała się mafia w powieści są naprawdę wstrząsające.

      Usuń
  20. Przepadłam, też zaczęłam czytać Kasię Michalak od ,,Mistrza" i oszalałam z emocji ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie również "Mistrz" dostarczył niezapomnianych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń