poniedziałek, 11 marca 2013

Dziewięc żyć Chloe King. Tom 1. Upadła

PREMIERA 20.03.2013

















Chloe King to normalna nastolatka – chodzi do szkoły, interesuje się chłopcami, kłóci się z mamą.
Do czasu. W dniu swoich 16-tych urodzin dziewczyna orientuje się, że ma bardzo szczególne zdolności…

Zrobi wszystko, by odkryć prawdę. Musi się spieszyć, bo jej prześladowca cały czas czai się w cieniu, żeby znów ją zabić.

Chloe ma dziewięć żyć, ale czy to wystarczy…?

„Upadła” to pierwsza część znanej na całym świecie trylogii.

Książka została wydana w kilku krajach i szybko stała się bestselerem.

Na podstawie książki powstał serial o tym samym tytule, który cieszy się w Polsce bardzo dużym powodzeniem.

„Upadła” to pełna przygód i niespodzianek historia dziewczyny, która musi walczyć o życie po tym, jak odkrywa, że jest nadludzko zwinna.


6 komentarzy:

  1. Przyznam, że serialu jeszcze nie widziałam, dlatego też chętnie zacznę od książki. Koniecznie muszę ją przeczytać. Do tego okładka jak zwykle magnetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serialu ni ewidziałam, nawet nie wiedzialam, ze taki jest, ale ksiazke chetnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem, chyba nie dla mnie, ale kto wie - może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć tę książkę! Mam nadzieję, że się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chcę przeczytać tę książkę i mam nadzieję, że będę miała taką okazję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo nie wiedziała, że jest taki serial :) chyba zacznę właśnie od niego :)

    OdpowiedzUsuń