poniedziałek, 26 listopada 2012

Książka kucharska zwycięzcy programu MasterChef już w sprzedaży


Najlepsze przepisy Basi Ritz. 
Książka zwycięzcy programu MasterChef

Książka zwycięzcy programu MasterChef premiera 27.11.2012, ale już dziś można ją nabyć na  znak.com.pl
 link: http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,3534,Najlepsze-przepisy-Basi-RitzKsiazka-zwyciezcy-programu-MasterChef



Ze strony wydawnictwa:

Najlepsze przepisy Basi Ritz
Książka zwycięzcy programu MasterChef

Najgorętsza książka kulinarna roku. 50 przepisów polskiego MasterChefa!

Przepisy, porady i inspiracje – wszystko, czego potrzebujesz, aby samemu zostać MasterChefem.
Basia Ritz zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji najpopularniejszego show świata zdradza sekrety, które pozwoliły jej zdobyć uznanie Anny Starmach i Michela Morana, a nawet Magdy Gessler.

„Uważam, że najważniejsza w kuchni jest dobra organizacja i solidne przygotowanie produktów. To chyba tak naprawdę 90% sukcesu. Reszta to już właściwie zabawa, którą można porównać do układania klocków lego. Jeżeli jednak przygotowania nie są wykonane solidnie, problemy będą się pojawiać jeden po drugim. Nie twierdzę, że wszystkie moje przepisy są dziecinnie łatwe, ale obiecuję, że nie są skomplikowane i każdy, kto przeczyta je uważnie i wykona krok po kroku, osiągnie fantastyczne wyniki!”
Basia Ritz

„Zwyciężczyni MasterChefa ujęła mnie ogromną pasją, zaangażowaniem, niebywałą orientacją w kuchniach świata, znajomością trendów. A także zrozumieniem produktów, nie tylko tych podstawowych. Podoba mi się jej fantazja, smak, i otwartość. Jej determinacja i świetna organizacja otworzyły jej drogę do sukcesu”.
Magda Gessler

2 komentarze:

  1. Moja córka jest fanką tego programu, myślę, że znalezienie tej książki pod choinką sprawi jej wielką frajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dwie lewe łapy do gotowania, ale lubię patrzeć jakie niektórzy cudeńka robią. Kiedyś trafiłam na program MasterChef Junior, jakie dania wyczarowywały dzieciaki w w wieku 9-12, to kopara mi opadła

    OdpowiedzUsuń