niedziela, 27 stycznia 2013

KONKURS Z KRWAWYMI- WYNIKI


Bardzo Wam dziękuję za wszystkie odpowiedzi i udział w konkursie. Tak jak myślałam nie ma jednoznacznej odpowiedzi na zadane pytanie. Zarówno cykle jaki powieści zawarte w jednym tomie mają swoje wady i zalety.


Podsumowując:

  1. Cykle dostarczają przyjemności na dłużej i pozwalają więcej czasu spędzić z ulubionymi bohaterami
  2. Zdarza się, że wraz z długością serii spada jej jakość, ale mimo to brniemy dalej, bo skoro zaczęliśmy i „coś” nas w danym utworze urzekło to chcemy dowiedzieć się jak to wszystko się zakończyło
  3. Niektóre historie są zbyt piękne i fascynujące aby mogły skończyć się za szybko
  4. Męczarnią jest czas oczekiwania na kolejny tom
  5. Powieści zawarte w jednym tomie pozostawiają niedosyt, gdyż zbyt szybko się kończą ale nie ma ryzyka, że autorowi skończą się pomysły i powieje nudą
Teraz przejdę do informacji najważniejszej. Mnie i Małgorzacie, która już tradycyjnie pomogła mi dokonać wyboru spodobała się wypowiedź Patki, która rzeczywiście przekroczyła 2000 znaków. Niemniej jednak zapis „nie powinny przekraczać”, sprawia, że nie została zdyskwalifikowana za niecałe 100 znaków, ale żebyście nie mieli wrażenia, ze sama nie stosuję się do zasad, które osobiście ustanowiłam postanowiłam nagrodzić jeszcze jedną wypowiedz,która zrobiła na mnie nie mniejsza wrażenie niż Pata, a jest nią komentarz Oliwii ( dzz14@interia.pl) Niestety nie mam drugiego egzemplarza książki „Dziedziczka Cieni” , ale mogę zaproponować powieść „Eve” Anny Carey ( książka niestety nie jest nowa, ale jej stan jest bardzo dobry, gdyż przeczytana była tylko jeden raz) Jeżeli Oliwia wyrazi na to zgodę chciałbym narodzić Ją właśnie w ten sposób


Pozostając w temacie konkursów, na następny mam przygotowane kolejne tomy cyklu Anne Bishop „Królowa ciemności.” i „Pani Shaladoru” , którą wolicie najpierw , a może obydwie. Swoje głosy wpisujcie w komentarzach

3 komentarze: